السّلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرّحمن الرّحيم

الحمد لله ربّ العالمين والصّلاة والسّلام على أشرف الأنبياء والمرسلين سيّدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين


Adapun kemudian dari itu, ana merasa sangat gembira kerana dengan izinNya masih lagi diberikan kesempatan & kemampuan untuk sekali lagi membina blog bagi mencoretkan pengalaman ana yang mudah-mudahan akan dapat memanfaati para pembaca sekalian, insyAllah.


Pun begitu, ana yang jahil ini sangat-sangat mengharapkan teguran & pembetulan yang ikhlas serta penuh ukhuwwah Islamiyyah dari para pembaca sekiranya ada dari catatan ana nanti mengandungi kelemahan-kelemahan & kesilapan-kesilapan. Mudahan dengan teguran & pembetulan dari saudara semua, segala kesilapan & kelemahan dapat ana perbaiki. Jadi ana terlebih dahulu mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian & keikhlasan saudara itu. Semoga Allah t.a. menilainya sebagai satu amalan jariah di sisiNya.


Wa Billahit Taufiq Wal Hidayah,


والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

24 September, 2012

SEMINAR EASYMATHS 2

Alhamdulillah pagi hingga tengahari semalam ana telah membawa & mengiringi seramai 6 orang pelajar perempuan tingkatan 5SC1 (pelajar lelaki sikit) ke seminar EasyMath 2 (Additional Mathematics) yang dilaksanakan di Dewan Besar SMK Kamil, Pasir Puteh. Hari ni hari ke 2 seminar. Penyertaan dianggarkan dalam 300 orang pelajar dari segenap daerah termasuk dari Terengganu (sempadan kot). 

Sekarang ni ana ditugaskan mengambil tempat guru Add Math di SMK Gaal ni yang cuti bersalin. Kekok gak bila pelajar bertanya sebab bukan opsyen & tak pernah mengajar walaupun pernah belajar. Ginilah tugas cikgu..."all rounder..."


Pelajar-pelajar 5SC1 & 5PA dari SMK Gaal yang menyertai seminar di Dewan Besar SMK Kamil


Suasana seminar berjalan baik & mengujakan para pelajar. Dari maklum balas yang diterima dari beberapa orang pelajar yang sempat ana tanya memeberikan komen positif...mudahan la kan (ke saje je nak amik hati cikgu ni...). 

Cikgu doakan agar peserta & rakan-rakan yang lain dapat menggunakan dapatan pada seminar tersebut untuk mempersiapkan diri & menghadapi peperiksaan SPM nanti.

2 ulasan:

  1. Mohon doany...uang saya d bawa kabur laki2 org cirebon..sebanyak 2.5jt...pdhl sy hasil kerja keras

    BalasPadam
  2. Bilangnya hutang buat ayahny sakit..tp akhirny smp skrg blum d kembalikan...anak cirebon(HENDRA HERMAWAN)

    BalasPadam