السّلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرّحمن الرّحيم

الحمد لله ربّ العالمين والصّلاة والسّلام على أشرف الأنبياء والمرسلين سيّدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين


Adapun kemudian dari itu, ana merasa sangat gembira kerana dengan izinNya masih lagi diberikan kesempatan & kemampuan untuk sekali lagi membina blog bagi mencoretkan pengalaman ana yang mudah-mudahan akan dapat memanfaati para pembaca sekalian, insyAllah.


Pun begitu, ana yang jahil ini sangat-sangat mengharapkan teguran & pembetulan yang ikhlas serta penuh ukhuwwah Islamiyyah dari para pembaca sekiranya ada dari catatan ana nanti mengandungi kelemahan-kelemahan & kesilapan-kesilapan. Mudahan dengan teguran & pembetulan dari saudara semua, segala kesilapan & kelemahan dapat ana perbaiki. Jadi ana terlebih dahulu mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian & keikhlasan saudara itu. Semoga Allah t.a. menilainya sebagai satu amalan jariah di sisiNya.


Wa Billahit Taufiq Wal Hidayah,


والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

20 Januari, 2011

ALHAMDULILLAH BERMULA DENGAN BAIK

الحمد لله ربّ العالمين والصّلاة والسّلام على أشرف الأنبياء والمرسلين سيّدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين

Syukur ke hadrat ALLAH s.w.t. kerana dengan izin, limpah & kurniaNYA kuliah perubatan Islam yang dirancang & dicadangkan telah dapat & selamat dimulakan pada malam semalam selepas solat Isya di surau Al-Barokah, Kuarters Guru SMK Merapoh. Walaupun tak ramai, dalam 10 orang je, tapi bagi ana ianya suatu permulaan yang bagus, insyaALLAH.

Mudahan ALLAH s.w.t. menjadikan siri kuliah ini suatu yang akan mendatangkan manfaat yang besar pada diri mereka yang hadhir, ahli keluarga mereka & juga masyarakat setempat.

Apa yang ana lakukan hanyalah suatu perkongsian...perkongsian ilmu atau lebih tepat lagi amanah ilmu yang ana terima dariNYA. Mudah-mudahan amanah yang ana sampaikan kepada mereka yang hadir & sudi berkongsi akan lebih baik bila berada di tangan orang yang menerima & menanggungnya nanti berbanding di tangan ana yang berbolok & bergelumang dosa ini...aamin.

Wallahu a'alam. Tahniah kepada antum yang hadir semalam & jazakumuLLAH atas sokongan, sambutan & kesungguhan antum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan