السّلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرّحمن الرّحيم

الحمد لله ربّ العالمين والصّلاة والسّلام على أشرف الأنبياء والمرسلين سيّدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين


Adapun kemudian dari itu, ana merasa sangat gembira kerana dengan izinNya masih lagi diberikan kesempatan & kemampuan untuk sekali lagi membina blog bagi mencoretkan pengalaman ana yang mudah-mudahan akan dapat memanfaati para pembaca sekalian, insyAllah.


Pun begitu, ana yang jahil ini sangat-sangat mengharapkan teguran & pembetulan yang ikhlas serta penuh ukhuwwah Islamiyyah dari para pembaca sekiranya ada dari catatan ana nanti mengandungi kelemahan-kelemahan & kesilapan-kesilapan. Mudahan dengan teguran & pembetulan dari saudara semua, segala kesilapan & kelemahan dapat ana perbaiki. Jadi ana terlebih dahulu mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian & keikhlasan saudara itu. Semoga Allah t.a. menilainya sebagai satu amalan jariah di sisiNya.


Wa Billahit Taufiq Wal Hidayah,


والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

01 Februari, 2016

TUTUP BLOG!

Hari ni ana dapat suatu 'message' dari seseorang yang memohon ana menutup blog ana ni. Katanya ada orang yang mendakwa 'posting' ana di blog ana ni mengaibkan beliau. Ye ke?

Dah berkali-kali ana semak balik 'posting' lama ana. Pada ana, takde pun sebarang 'posting' yang mengaibkan seseorang. Apa yang ana tau & ingat, ana hanya berkongsi pengalaman merawat & pengalaman peribadi ana. Takde pun niat nak mengaibkan sesiapa.
Kalaulah ada, ana mohon sesiapa saja yang membaca blog ana ni sila maklumkan kepada ana tajuk 'posting' & tarikhnya. Insyaa Allah, ana bersedia memadamkannya secepat mungkin. Ana pun tau perbuatan mengaibkan orang ni suatu perbuatan yang dimurkai Allah SWT. Jika ada, sungguh ianya bukan disengajakan. Ana mohon berbanyak ampun dan maaf.

Untuk menutup blog ana ni, ana rasa sangat rugi disebabkan banyak pengalaman berharga & bermakna ana tercoret di dalamnya yang pada pandangan ana dapat memanfaati para pembaca...bukan untuk mengaibkan sesiapa.

Wallahu a'alam.

1 ulasan:

  1. tumpang singgah blog ustaz.... saing dari itm permatang pasir 1st batch

    BalasPadam