السّلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرّحمن الرّحيم

الحمد لله ربّ العالمين والصّلاة والسّلام على أشرف الأنبياء والمرسلين سيّدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين


Adapun kemudian dari itu, ana merasa sangat gembira kerana dengan izinNya masih lagi diberikan kesempatan & kemampuan untuk sekali lagi membina blog bagi mencoretkan pengalaman ana yang mudah-mudahan akan dapat memanfaati para pembaca sekalian, insyAllah.


Pun begitu, ana yang jahil ini sangat-sangat mengharapkan teguran & pembetulan yang ikhlas serta penuh ukhuwwah Islamiyyah dari para pembaca sekiranya ada dari catatan ana nanti mengandungi kelemahan-kelemahan & kesilapan-kesilapan. Mudahan dengan teguran & pembetulan dari saudara semua, segala kesilapan & kelemahan dapat ana perbaiki. Jadi ana terlebih dahulu mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian & keikhlasan saudara itu. Semoga Allah t.a. menilainya sebagai satu amalan jariah di sisiNya.


Wa Billahit Taufiq Wal Hidayah,


والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

30 Januari, 2012

MAJLIS TALAQQI INTENSIF 2012





Alhamdulillahi ala kulli haal...terhadap anugerah yang dikurniakan ALLAH S.W.T. dalam bentuk peluang & kesempatan untuk bertalaqqi dengan guru mulia Al Musnid As Syeikh Muhammad Fuad ibn Kamaluddin Al Maliki. Sungguh ianya suatu ni'mat yang besar, apatah lagi ia adalah keilmuan tentang aqidah yang haq & juga keilmuan yang membicarakan tentang kesempurnaan sebaik-baik makhluk, Sayyiduna Muhammad S.A.W....kekasih ALLAH S.W.T.

Keni'matan berada dalam majlis ilmu sebegitu tak dapat nak diungkapkan hanya dengan kata-kata... Syukur juga dalam kesempatan tersebut, As Syeikh sudi mengijazahkan sanad tasbih, sanad bacaan Al Fatihah & juga mentalkinkan Tahlil Khusus. Jazakallahu khairan jaza'. Semoga ALLAH S.W.T. memberkati kehidupan As Syeikh dunia lebih-lebih lagi akhirat....aamiin.


Banyak pencerahan yang ana alhamdulillah dapat dari majlis tersebut...semoga dengannya menjadi panduan dalam kehidupan beragama ana & keluarga serta mereka yang ada di sekeliling ana...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan