السّلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرّحمن الرّحيم

الحمد لله ربّ العالمين والصّلاة والسّلام على أشرف الأنبياء والمرسلين سيّدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين


Adapun kemudian dari itu, ana merasa sangat gembira kerana dengan izinNya masih lagi diberikan kesempatan & kemampuan untuk sekali lagi membina blog bagi mencoretkan pengalaman ana yang mudah-mudahan akan dapat memanfaati para pembaca sekalian, insyAllah.


Pun begitu, ana yang jahil ini sangat-sangat mengharapkan teguran & pembetulan yang ikhlas serta penuh ukhuwwah Islamiyyah dari para pembaca sekiranya ada dari catatan ana nanti mengandungi kelemahan-kelemahan & kesilapan-kesilapan. Mudahan dengan teguran & pembetulan dari saudara semua, segala kesilapan & kelemahan dapat ana perbaiki. Jadi ana terlebih dahulu mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian & keikhlasan saudara itu. Semoga Allah t.a. menilainya sebagai satu amalan jariah di sisiNya.


Wa Billahit Taufiq Wal Hidayah,


والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

04 April, 2013

PELAJAR & ASRAMA

Kebelakangan ni ana sudah sangat kurang melibatkan diri dalam bidang rawatan...mungkin ana sudah boleh 'berehat' dah kot.

Kes kebelakangan ni melibatkan pelajar asrama, yang tidak suka tinggal kat asrama. Masalahnya...erm...agak rumit dan panjang juga ceritanya, tapi apa yang pasti...hantu & jin bukan punca tau masalahnya. Mereka ni nampaknya telah difitnah atau menjadi mangsa...(jin pulak jadi mangsa).

Wallahu a'alam...

Mengikut pemerhatian ana & sedikit soal-selidik & soal-siasat yang ana lakukan secara bersahaja, nampaknya pelajar yang bermasalah tu lebih kepada mengalami tekanan. Erm...macam-macam la pelajar sekarang. Mak ayah/penjaga suruh atau lebih tepat macam paksa anak suruh dok asrama, anak pula mati-mati tak nak... Jadi, memendam perasaan la diorang. Jalan mudah dengan mereka pelbagai cerita & mencipta pelbagai masalah... Kesiannya hantu & jin yang jadi mangsa... Kes macam ni jenuh merawat la... Sekarang ni tengah melihat perkembangan diorang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan