السّلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرّحمن الرّحيم

الحمد لله ربّ العالمين والصّلاة والسّلام على أشرف الأنبياء والمرسلين سيّدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين


Adapun kemudian dari itu, ana merasa sangat gembira kerana dengan izinNya masih lagi diberikan kesempatan & kemampuan untuk sekali lagi membina blog bagi mencoretkan pengalaman ana yang mudah-mudahan akan dapat memanfaati para pembaca sekalian, insyAllah.


Pun begitu, ana yang jahil ini sangat-sangat mengharapkan teguran & pembetulan yang ikhlas serta penuh ukhuwwah Islamiyyah dari para pembaca sekiranya ada dari catatan ana nanti mengandungi kelemahan-kelemahan & kesilapan-kesilapan. Mudahan dengan teguran & pembetulan dari saudara semua, segala kesilapan & kelemahan dapat ana perbaiki. Jadi ana terlebih dahulu mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian & keikhlasan saudara itu. Semoga Allah t.a. menilainya sebagai satu amalan jariah di sisiNya.


Wa Billahit Taufiq Wal Hidayah,


والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

05 Oktober, 2012

GANGGUAN DI HOSTEL UTM

Dalam pukul 3 lebih pagi tadi ana mendapat message dari ex-student ana dari UTM. Katanya mereka sebilik tak dapat tidur kerana ada gangguan misteri. Gangguan bermula dengan perasaan tidak selesa salah seorang rakan beliau, diikuti pula dengan sakit-sakit & sehingga ada yang ditidih semasa tidur. Selain dari tu, ada juga gangguan berbentuk bunyi-bunyian seperti seseorang menyelongkar sampah. Tetapi bila diperiksa, tiada apa-apa pun yang berlaku. Perkara seumpama ni menyebabkan diorang ketakutan & tak dapat tidur.


Rakan beliau telah membaca surah Yassin & alhamdulillah setelah tu keadaan menjadi reda. Ana sekadar mampu doakan & ikhtiarkan dari jauh je. Ana telah kongsikan dengan beliau amalan...harap-harap perkara ni tak berulang. Kesian diorang nak belajar.

Wallahu a'alam.

Ana pun sejak dari tu tak dapat nak lelapkan mata lagi dah. Harap tak ngantuk untuk drive ke Lipis tengahari ni nanti untuk ziarah sahabat lama ana Abg. Mie Lipis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan