السّلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرّحمن الرّحيم

الحمد لله ربّ العالمين والصّلاة والسّلام على أشرف الأنبياء والمرسلين سيّدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين


Adapun kemudian dari itu, ana merasa sangat gembira kerana dengan izinNya masih lagi diberikan kesempatan & kemampuan untuk sekali lagi membina blog bagi mencoretkan pengalaman ana yang mudah-mudahan akan dapat memanfaati para pembaca sekalian, insyAllah.


Pun begitu, ana yang jahil ini sangat-sangat mengharapkan teguran & pembetulan yang ikhlas serta penuh ukhuwwah Islamiyyah dari para pembaca sekiranya ada dari catatan ana nanti mengandungi kelemahan-kelemahan & kesilapan-kesilapan. Mudahan dengan teguran & pembetulan dari saudara semua, segala kesilapan & kelemahan dapat ana perbaiki. Jadi ana terlebih dahulu mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian & keikhlasan saudara itu. Semoga Allah t.a. menilainya sebagai satu amalan jariah di sisiNya.


Wa Billahit Taufiq Wal Hidayah,


والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

30 September, 2012

KEM KOLABORASI PELAJAR SAINS TULEN SPM 2012 DAERAH PASIR PUTEH

Bermula petang Khamis baru-baru ni sekali lagi ana terlibat dengan program pelajar, iaitu Kem Kolaborasi Pelajar Sains Tulen di SMK Sri Aman, Pasir Puteh. Bermula dengan menghantar 5 orang pelajar lelaki ke sana untuk pendaftaran & kemudiannya malam Sabtu bersama-sama guru-guru Matematik Tambahan & para pelajar sains tulen dari sekitar Pasir Puteh mengikuti bengkel Matematik Tambahan di dewan PPD.

Respond pelajar sangat mengujakan dan sangat-sangat diharapkan mereka akan mendapat input yang baik & dapat mengaplikasikannya nanti dengan baik dalam peperiksaan SPM yang akan datang tak lama lagi ni.


Para Pelajar Sains Tulen yang sedang mengikuti bengkel Matematik Tambahan di dalam dewan PPD.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan