السّلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله الرّحمن الرّحيم

الحمد لله ربّ العالمين والصّلاة والسّلام على أشرف الأنبياء والمرسلين سيّدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين


Adapun kemudian dari itu, ana merasa sangat gembira kerana dengan izinNya masih lagi diberikan kesempatan & kemampuan untuk sekali lagi membina blog bagi mencoretkan pengalaman ana yang mudah-mudahan akan dapat memanfaati para pembaca sekalian, insyAllah.


Pun begitu, ana yang jahil ini sangat-sangat mengharapkan teguran & pembetulan yang ikhlas serta penuh ukhuwwah Islamiyyah dari para pembaca sekiranya ada dari catatan ana nanti mengandungi kelemahan-kelemahan & kesilapan-kesilapan. Mudahan dengan teguran & pembetulan dari saudara semua, segala kesilapan & kelemahan dapat ana perbaiki. Jadi ana terlebih dahulu mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian & keikhlasan saudara itu. Semoga Allah t.a. menilainya sebagai satu amalan jariah di sisiNya.


Wa Billahit Taufiq Wal Hidayah,


والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

20 Jun, 2012

TEMPAT-TEMPAT REHLAH DI PASIR PUTEH

Sejak berpindah ke Pasir Puteh ni, anak-anak asyik ajak pergi rehlah di pantai & jeram kat sekitar sini. Namun masalah kuarters yang belum dikemas & dibersihkan, barang-barang yang masih tak tentu duduk simpannya...maka terpaksalah ditangguhkan.

Walau bagaimanapun, dalam kesempatan yang ada, sempat juga ana surf  tengok tempat-tempat menarik untuk dikunjungi dengan anak-anak kelak. Kesian diorang...cuti sekolah baru ni tak sempat sangat, macam-macam perkara & masalah yang melanda, tak berkesempatan langsung.

InsyaAllah Imdad & Wani, nanti kita ajak kakak & adik-adik main air kat pantai nanti...


Pantai Seri Bayu

Taman Permainan Pantai Seri Bayu
Pantai Seri Bayu
Jambatan Tok Bali

Replika Bot Di Tok Bali
 Buleh abah relakskan minda retek...letih doh dok serabut & mikir hal yang nampok tak berkesudahan... Kita pakat gi rehat pantai...main air...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan